سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چهارشنبه 103 اردیبهشت 19: امروز
 

للحق

هوالفتاح

نمی خواستم حالا حالاها بروز کنم ولی یکی دوتا قضیه باعث شد این مطلب رو بزنم.

دیروز ( یکشنبه ) توی یک جلسه ای با حضور رئیس ادارات شیراز با سخنرانی فرماندار شیراز بودم، به دلیلی که قرار بود تا آخر جلسه بمونم، رفتم ته سالن و یه جای دنج دور میز کنفرانس پیدا کردم ونشستم.
هر کدوم از روسای ادارات که وارد اتاق کنفرانس میشدن، شاید حدود 2-3 دقیقه طول می کشید تا بتونه یه جایی پیدا کنه. اینقدر تعارف و سلام و احوالپرسی ....

ناخودآگاه پیش خودم گفتم اگر هر کدوم از ماها می دونستیم که چه وضعیتی از لحاظ گناه و ... داریم، مطمئنا به هیچ وجه حاضر نمی شدیم با دیگری دور یک میز بنشینیم، چه برسه به اینکه بخوایم احوالپرسی کنیم و به قول بعضیا چاق سلامتی.

یا ستارالعیوب

بعد از چند ساعت که از جلسه بیرون اومدم و رفتم پای اینترنت، همینطوری اتفاقی رفتم سراغ سایت کلوب،  تغییرات اساسی توی سایتش داده بود  که جالب به نظر اومد.

ظاهرا این تغییرات از صبح یکشنبه داده شده بوده، باور نمی کنید چه تعداد تماس داشتم از دوستام مبنی بر اینکه کلوب تغییر کرده و الان نام کاربری  رو هم نشون میده، ازم میخواستن که ببینم میشه کاری کرد که این نام کاربریشون رو تغییر بدن یا نه!!!

اکثرشون میگفتن چون می دونستیم کلوب اون رو نشون نمیده، همینجوری یه چیزی انتخاب کردیم و....

خدا به دادمون برسه، اینجا که دنیاست. اگر خدا بخواد یهو تمام حالات و وضعیت های ما رو توی آخرت بروز بده که کارمون تمومه!!! بیچاره بیچاره بیچاره میشیم.

خدایا، ما به ستاریتت در روز قیامت محتاجتریم.

این ذکر رو خیلی دوست دارم : یا من اظهر الجمیل و ستر القبیح 


 نوشته شده توسط رهرو در دوشنبه 86/3/7 و ساعت 9:6 صبح | نظرات دیگران()

 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
نقل مکان
[عناوین آرشیوشده]